Click me for dropdown

FAQ

Producten – FAQ

Mocht je vragen hebben over onze producten, emails ons team via info@salcura.nl, chat met ons op de site of dien een terugbel verzoekje in, dan nemen wij zo snel mogelijk met je contact op. Echter, voordat je contact met ons op neemt, kijk vooral of jouw vraag niet hieronder al toevallig te vinden is!!

Hoe lang duurt het voordat de Salcura producten werken?

Helaas is dit een van de moeilijkste vragen om te beantwoorden. Elke huid en elke huidsaandoening is anders, daarom zal elke huid anders reageren op onze producten. Echter, gebaseerd op de jarenlange feedback die wij hebben ontvangen, kunnen we met zekerheid zeggen dat je een aantoonbare verbetering van jouw aandoening moet kunnen zien al in een paar dagen tot enkele weken. De levenscyclus van de huid duurt ongeveer rond de 28 dagen dus de gezondere nieuwe huidcellen zullen binnen 4 weken aan de oppervlakte verschijnen en jouw huid zal er dus aantoonbaar gezonder uit zien.

Vergeet ook vooral niet dat wij een Niet Goed Geld Terug Garantie hebben van 30 dagen. Hoewel een hoog successratio hebben, kan het helaas altijd voorkomen dat de producten voor jou niet het gewenste resultaat hebben. Daarnaast hopen wij dat deze garantie, je het vertrouwen geeft om wederom geld uit te geven, want wij zijn er ons zeker van bewust dat tegen de tijd dat je ons vindt, je al heel veel geld hebt uitgegeven om van jouw huidaandoening af te komen!

Welke producten zijn precies voor welke huidaandoening bedoelt?

Als je een specifieke huidaandoening hebt, is het wellicht een goed idee om eerst op onze homepage te kijken waar we een speciale pagina hebben gewijd aan de verschillende huidaandoeningen die er zijn. Daarnaast kun je meer informatie vinden op onze verschillende producten pagina’s, met specifiek de Bioskin producten voor volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar en Bioskin Junior voor babies and kinderen tot en met 11 jaar.

Zijn Salcura producten getest op dieren of bevatten ze ingredienten afkomstig van dieren?

Nee, onze producten zijn niet getest op dieren en bevatten geen ingrediënten afkomstig van dieren. Voor een volledig overzicht van onze ingrediënten, kijk vooral hier.

Kan het zijn dat mijn huid verkeerd zal reageren op Salcura producten?

Onze producten zijn gemaakt van 100% natuurlijke ingrediënten of van ingrediënten die een natuurlijke bron hebben. Ook zijn de producten gemaakt met het doel mensen te helpen die last hebben van een zeer gevoelige en droge huid of een huidaandoening als eczeem of psoriasis. Onze producten bevatten daarom geen ingrediënten die bekend staan de huid te irriteren zoals parabenen, SLS, parfum en paraffin.

We kunnen helaas echter geen 100% garantie geven dat jouw huid niet verkeerd op onze producten zal reageren, omdat het kan zijn dat je allergisch bent voor één van de natuurlijke ingrediënten in onze producten. Mocht je weten waar jij allergisch voor bent, kijk dan vooral naar onze ingrediënten pagina of naar de specifieke producten pagina’s waar de ingrediënten ook zijn te vinden.

Zijn er leeftijdsrestricties voor Salcura producten?

Aangezien onze producten geen ‘nasties’ bevatten, zijn er geen specifieke restricties rondom leeftijd. We raden echter wel aan rekening te houden met de gevoeligheid van de huid en de sterkte van sommige van de ingrediënten. Onze Bioskin Junior producten, speciaal ontwikkeld voor kinderen en volwassenen vanaf 12 jaar bevatten olieën bevatten iets grotere hoeveelheden van bijvoorbeeld Pepermunt Olie en Zeolite die voor de zeer gevoelige of kinderhuid iets te sterk kunnen zijn en wellicht een beetje kunnen prikken. Probeer daarom het product eerst op een klein stukje huid om te testen. Mocht jouw huid te sterk reageren, maak dan vooral gebruik van onze 30 dagen Niet Goed Geld Terug garantie.

Kunnen Salcura producten gebruikt worden tijdens de zwangerschap of tijdens het borstvoeden?

Voor zover bekend is, zijn van alle ingrediënten de we gebruiken bij Salcura zijn geen bijwerkingen bekend voor mensen die zwanger zijn of borstvoeding geven. Om deze reden gaan wij ervan uit dat onze producten veilig zijn te gebruiken. Echter mocht je enige twijfel hebben, raadpleeg dan vooral je dokter.

Hoe lang zijn de producten van Salcura houdbaar?

Over het algemeen zijn onze producten 12 maanden houdhaar na opening.

De ene keer ziet het product er anders uit dan de andere keer dat ik het gebruik, hoe kan dit?

Doordat onze producten natuurlijk zijn, kan het voorkomen dat er soms variatie optreedt tussen de kleur en geur. Met name de etherische olieën kunnen hier een rol bij spelen aangezien de ene oogst Lavendel, Duindoorn of Olijfolie een andere kleur of geur kan hebben dan een andere. Onze formules zijn echter van dermate hoge kwaliteit, dat de functionaliteit altijd hetzelfde zal zijn.

Gebruikt Salcura conserveringsmiddelen in haar producten?

Helaas zullen er altijd conserveringsmiddelen in huidverzorgingsproducten te vinden zijn, omdat deze moeten voldoen aan bepaalde wetten en reglementen. Gelukkig is de hoeveelheid conserveringsmiddelen in onze producten het minimale percentage dat benodigd is en zorgen wij ervoor dat wij altijd conververingsmiddelen gebruiken van natuurlijke bronnen komen en zo vriendelijk mogelijk voor de huid zijn.

FAQ's bestellen & bezorgen

Hoe en welke producten kan ik retourneren?

Door onze Niet Goed Geld Terug Garantie, kun je alle producten gekocht op www.salcura.nl binnen 30 dagen retourneren. Kijk voor meer informatie over onze garantie hier.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te kunnen plaatsen?

Nee het is niet nodig om je te registreren. Er zijn echter wel voordelen verbonden aan het registreren, zo kun je 2% korting sparen bij elke aankoop. Kijk voor meer informatie over ons cash back programm hier.

Hoe plaats ik een bestelling op www.salcura.nl?

Je kunt heel simpel een bestelling plaatsen via de knop ‘in winkelmandje’. Zodra je klaar bent met je bestelling, vul al je je gegevens in en klik op de knop ‘bestellen’ helemaal onder aan de pagina. Je wordt vervolgens meegenomen naar onze betaalpagina waar je kunt kiezen hoe jij het liefst voor de producten wilt betalen. Zodra de betaling is verwerkt, zal een bevestigingmail gestuurd worden naar het email adres dat jij hebt opgegeven.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Na een succesvolle bestelling wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingsmail gestuurd. Heb je deze mail niet ontvangen? Misschien is de e-mail dan in je ongewenste mail beland.

Kun je de e-mail nog steeds niet vinden, log je dan in op jouw aangemaakte account en controleer of de bestelling geplaatst is via de knop ‘mijn bestellingen’. Mocht de bestelling er niet tussen staan, dan is er wellicht iets misgegaan. Neem dan vooral contact op met ons team via email info@salcura.nl, via chat of vraag ons jou terug te bellen.

Wat zijn de bezorgmogelijkheden en levertijden?

Je bestelling zal altijd dezelfde of de volgende werkdag verwerkd worden. Zodra het pakketje opgestuurd is, zal het ongeveer 3-5 werkdagen duren voordat jouw Salcura producten bij je bezorgd zullen worden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt jouw bestelling alleen wijzigen als je nog niet betaald hebt. Als je bestelling eenmaal geplaatst is, kun je deze niet meer wijzigen. Je kunt je bestelling wel altijd binnen 30 dagen retourneren met onze Niet Goed Geld Terug Garantie.

Wat zijn de betaalmethoden?

Je bestelling kun je op www.salcura.nl veilig online betalen. Je kunt betalen met:
- Bancontact/ Mr Cash
- Giropay
- iDeal
- PayPal
- Sofortbanking
- Transfer

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn E 4.95. Mocht je bestelling meer zijn dan E 65, dan is de bezorging gratis.

Mijn bestelling is onvolledig bezorgd, wat nu?

Salcura streeft ernaar altijd met de grootst mogelijke nauwkeurigheid bestellingen te verwerken. Toch kan het voorkomen dat een bestelling bij ontvangst onvolledig geleverd is. Neem in dat geval vooral contact op met ons team via email info@salcura.nl, via chat, of vraag ons jou terug te bellen.

Wat doe ik als ik een vraag of een klacht heb?

Salcura streeft naar een hoge klanttevredenheid. Ben je echter niet tevreden met een product of onze service, neem dan vooral contact op. Wij stellen jouw mening zeker op prijs. Je kunt ons bereiken via email info@salcura.nl, via chat, of vraag ons jou terug te bellen.

Klantenservice & Bestellen
info@salcura.nl

Zoek winkel
Waar te koop?